Naviják Daiwa Exist LT 22 G
Vyberte variantu
22 140 Kč 19 820 Kč | -+ na objednávku | ||
22 340 Kč 19 999 Kč | -+ na objednávku | ||
22 340 Kč 19 999 Kč | -+ skladem | ||
22 340 Kč 19 999 Kč | -+ skladem | ||
22 887 Kč 20 489 Kč | -+ skladem | ||
22 887 Kč 20 489 Kč | -+ na objednávku | ||
24 004 Kč 21 489 Kč | -+ skladem |
Popis
AIRDRIVE DESIGN
Ovládejte naviják tak, jak chcete.
AIRDRIVE | Navíjení, jaké jste ještě nezažili.
Budoucností navijáků Daiwa je AIRDRIVE DESIGN.
Snížením hmotnosti sestavy rotoru, cívky a překlapěče je dosaženo lehčího navíjení.
Snadné navíjení umožňuje rybáři pocítit skutečnou radost.
Tato nová kapitola začíná navijákem 22 EXIST.
Naviják budoucnosti
Vytvořeno tak, aby se DAIWA stala středem pozornosti. Naviják, který bude určovat budoucnost rybářské scény. AIRDRIVE DESIGN byl vytvořen, aby byl vzorem, který budou všichni následovat.
Před zahájení tvorby AIRDRIVE DESIGN nejprve DAIWA rozdělila naviják na dva klíčové komponenty. Prvním byla „zadní část“, která se skládá z těla a klíčových vnitřních součástek, jako je především hnací kolo. Zavedením technologie MQ spolu s odolným digiearem, který se nyní stává standardem přívlačových navijáků DAIWA. Díky tomuto získala zadní část vysokou pevnost a odolnost.
Po vývoji zadní části se DAIWA rozhodla přepracovat klíčové komponenty, které tvoří "přední část". Přepracováním sestavy rotoru, cívky a překlapěče se společnosti DAIWA podařilo v roce 2022 snížit hmotnost přední části. DAIWA vyvinula inovativní mistrovské dílo, které umožňuje mít rybářům naprostou kontrolu. Snížená hmotnost, plynulá rotace a okamžitá odezva umožňuje navijáku volně se otáčet. Všechny tyto kombinované prvky se spojují a vytvářejí AIRDRIVE DESIGN.
AIRDRIVE DESIGN lze rozdělit do 4 klíčových technologií.
Nový AIRDRIVE ROTOR a nově vyvinutý AIRDRIVE BAIL společně snižují hmotnost přední části navijáku. Snížená hmotnost umožňuje snadné a plynulé otáčení s rychlým startem a nízkou setrvačností.
U cívky byla inovativně snížena hmotnost. Nová AIRDRIVE SPOOL, která dokonale ladí s AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL a dotváří tak přepracovanou přední část.
Na rozdíl od tradiční vnitřní struktury navijáku vyvinula DAIWA strukturu s malým kontaktem mezi hlavní hřídelí a pastorkem nazvanou AIRDRIVE SHAFT. Zavedením této technologie se snížilo tření a zlepšila se hladkost chodu.
Díky kombinaci těchto nových technologií je naviják extrémně lehký a umožňuje rybáři zažít navíjení s nízkou setrvačností, díky tomu dosáhnete větší kontroli nad vlascem a prutem.
© www.nastrahy.cz
Vylepšený poměr hmotnosti.
Vylepšená, lehčí přední část navijáku vytvoří perfektní poměr hmotnosti mezi prutem a navijákem. Díky perfektnímu poměru hmotnosti je sestava lépe dovážená. Umožňuje plynulejší nához a snazší manipulaci s prutem.
© www.nastrahy.cz
AIRDRIVE ROTOR
Klíčovou vlastností je nízká setrvačnost.
"Otáčení bez námahy, zvýšená odezva a kontrola." 22 EXIST je první naviják vybavený lehčím systémem AIRDRIVE ROTOR s nízkou setrvačností.
Lehčí rotor zvyšuje funkčnost malých přívlačových navijáků. Stejně jako lehčí auto vyžaduje menší sílu ke zrychlení a menší brzdnou sílu ke zpomalení. Lehčí a kompaktnější rotor vyžaduje menší počáteční sílu k navíjení, což vytváří pocit nízké setrvačnosti a snadného rozjezdu.
Tuto teorii lze použít a aplikovat na rybářské navijáky. Lehčí rotor se začne otáčet s menší silou. Také je potřeba méně síly pro jeho zastavení a velmi dobře reaguje na změny rychlosti. Vytvořením rotoru s nízkou setrvačností umožní rybářům lovit s jistotou a převzít větší kontrolu nad navíjením.
Na druhou stranu může těžký rotor vést rybáře k pocitu hladkého navíjení díky větší setrvačnosti.
Tradičně vždy existoval kompromis mezi „lehkou a hladkou rotací s menší silou“ nebo „těžkou a tuhou, ale s vyšším odporem rotace“.
Vývojem AIRDRIVE ROTORU se společnosti DAIWA podařilo spojit tyto dvě vlastnosti dohromady a vytvořit další úroveň „Light and Tough“ 22 EXIST.
Nově vyvinutý AIRDRIVE ROTOR je vyroben ze ZAIONu. Při zachování stejné pevnosti rotoru jako je u navijáku 18 EXIST se DAIWA podařilo výrazně snížit hmotnost. Byl navržen se zaměřením na vytvoření dokonale kulaté struktury, čímž bylo dosaženo bezproblémové a bezchybné rotace.
Samotná rotorová jednotka je o 16% lehčí, než předchozí model (u navijáku velikosti 2500) a nastavuje nový standard pro budoucí design rotoru malých navijáků.
© www.nastrahy.cz
Nově navržený a vyvážený rotor kruhového tvaru pro hladší rotaci.
Pevnostní test: Dokazuje, že nový AIRDRIVE ROTOR má stejnou pevnost v porovnání s navijákem 18 EXIST. Úpravou Změny tvaru a tloušťky rotoru z navijáku 18 EXIST umožnilo snížit hmotnost a zpevnit oblasti, kde působí značné množství síly.
© www.nastrahy.cz
AIRDRIVE BAIL
Budoucnost bez problémů.
Známá technologie DAIWA AIR BAIL zaznamenala další vylepšení s novým konceptem AIRDRIVE. Vytvoření překlapěče v menším průměru snižuje hmotnost, aby se vytvořil bezstresový a uživatelsky příjemný zážitek z rybolovu.
AIR BAIL je již dlouhou dobu klíčovým prvkem designu přívlačového navijáku DAIWA.
K dosažení hlavního konceptu AIR BAIL (lehký a odolný) byla použita metoda konstrukce dutých trubek. Výrazný tlustý trubkový vzhled zanechal v mnohých skvělý dojem a stal se synonymem pro přívlačové navijáky DAIWA.
AIRDRIVE BAIL je další evolucí této technologie a dále vylepšuje koncept AIRDRIVE DESIGN. DAIWA zkonstruovala překlapěč s menším průměrem, který zároveň poskytuje požadovanou pevnost a pomáhá dosáhnout dalšího snížení hmotnosti přední části. V porovnání s 18 EXIST snižuje AIRDRIVE BAIL hmotnost překlapěče o 33 % (ve srovnání s velikostí 2500).
DAIWA také upravila úhel nastavení překlapěče pro zlepšení pohybu vlasce do rolničky. Pečlivá pozornost byla věnována rolničce, slideru a pro každou velikost 22 EXIST byly provedeny individuální úpravy designu, čímž se dokonale přizpůsobilo vedení vlasce pro každou velikost navijáku.
Aby AIRDRIVE ROTOR fungoval co nejlépe, vylepšení překlapěče bylo něco, co DAIWA nemohla vynechat.
Úprava úhlu překlapěče vytvořila dokonalou cestu pro jakýkoli vlasec/šňůru, aby si automaticky a efektivně našel cestu k rolničce.
Průměr překlapěče u 18 EXIST byl 3 mm. DAIWA se zavedením AIRDRIVE BAIL podařilo zmenšit tloušťku překlapěče o 33 % na průměr 2,4 mm. DAIWA vyrobila překlapěč s požadovanou pevností a dokonalým tvarem. (vel. 2500 použita pro srovnání)
© www.nastrahy.cz
TWISTBUSTER III
Většině problémů se šňůrou či vlascem by se dalo předejít menším kroucením
Technologie TWISTBUSTER odstraňuje nepříjemnosti spojené s nežádoucím kroucením vlasce či šňůry. S 22 EXIST se DAIWA podařilo vylepšit stávající TWISTBUSTER II a zavést novou technologii TWISTBUSTER III. Přidáním další drážky na samotnou rolničku se zmenší efekt zploštění vlasce/šňůry při navíjení, což ve výsledku snižuje kroucení vlasce. DAIWA také do rolničky nainstalovala MAGSEALED, aby potlačila drsné účinky slané vody a udržela výkonnost po dlouhou dobu.© www.nastrahy.cz
AIRDRIVE SPOOL
Design, který odráží budoucnost.
Jakmile se rukojeť roztočí, veškerou pozornost zaujme nově navržená cívka, o které bude rybář moci snít. Cívka na přívlačovém navijáku je vždy zásadním prvkem.
Nově vyvinutá AIRDRIVE SPOOL má poutavý vzhled a je navržena tak, aby dokonale vyhovovala široké škále scénářů rybaření.
Výraznými rysy AIRDRIVE jsou nově tvarovaný plášť a jednoduchý design ve stříbrné barvě. Pouhým pohledem na cívku je jasné, že struktura byla přepracována, což snižuje hmotnost.
Snížení hmotnosti cívky vytváří pro naviják mnoho výhod; celková hmotnost navijáku je snížena, oscilace je zlepšena, menší odpor při navíjení a rotaci, lepší vyvážení při uchycení k prutu a samozřejmě je naviják lehký a snadno se loví.
Kromě toho DAIWA přidala lem na spodní okraj cívky, aby se zabránilo zachycení vlasce za cívkou a zamotání se s hlavní hřídelí.
Zvuk brzdy byl také přepracován.
AIRDRIVE SPOOL je vyvrcholením mnoha let technologie DAIWA. Nádherně jednoduchá jednodílná cívka ladí s jednoduchým moderním designem těla 22 EXIST.© www.nastrahy.cz
Cívka byla navržena bez výřezu na povrchu, přesto zaznamenala snížení tloušťky a hmotnosti. Tvar se zužuje směrem ke spodní části cívky pro elegantní vzhled.
Přepracováním struktury cívky získal zvuk brzdy vyšší tón.
© www.nastrahy.cz
Long Cast-ABS
Na hraně cívky byly vytvořeny dvě různé úrovně hrany, aby se snížil odpor při náhozu. Tento systém zvýšil vrhací vzdálenost o 5%.
Perfect Line Stopper
Nejuniverzálnější zarážka vlasce navržená společností DAIWA. Vhodná pro všechny typy materiálů (PE/pletené šňůry, vlasce i fluorokarbon).
© www.nastrahy.cz
AIRDRIVE SHAFT
Rotace bez tření.
Vertikální rotační síla z kličky je převedena pastorkem na horizontální rotaci. Hlavní hřídel prochází pastorkem, aby podporoval oscilaci a rotaci. Pro dosažení hladší oscilace a rotace bylo zapotřebí vylepšení hlavní hřídele a pastorku.
Většina přívlačových navijáků DAIWA používá lineární hřídel, která má bezkontaktní strukturu mezi hlavní hřídelí a samotným pastorkem. Lineární hřídel vytváří menší třecí odpor, což vede k hladšímu otáčení spolu s minimální ztrátou výkonu.
Nově vyvinutý AIRDRIVE SHAFT využil stejné výhody a dále je zlepšil. AIRDRIVE SHAFT má také bezkontaktní strukturu mezi hlavní hřídelí a pastorkem. Kromě toho jsou nyní oba konce pastorku podepřeny ložisky, která přenášejí sílu kliky z rukojeti na rotor s vyšší úrovní účinnosti. Přidáním vysoce kvalitních objímek na hlavní hřídel se výrazně snížil hluk otáčení.
AIRDRIVE SHAFT vytváří pocit hladké, tiché rotace a poskytuje rybářům točivý moment a výkon.
LINEÁRNÍ HŘÍDEL BEZ AIRDRIVE HŘÍDELE
Bez systému AIRDRIVE SHAFT má hlavní hřídel a pastorek dva body kontaktu, které vytvářejí tření. Toto tření ovlivňuje výkon navijáku. Při navíjení pod velkým zatížením lze snadno pociťovat výrazný pokles výkonu navijáků.
S AIRDRIVE SYSTÉMEM
Jak můžete vidět na výkresu, díly 1 a 2 fungují jako objímka pro podepření hlavní hřídele. Objímka vytváří malý kontaktní bod mezi hlavní hřídelí a pastorkem. Základní struktura AIRDRIVE SHAFT je stejná jako u originální lineární hřídele, avšak vylepšením nákružků spojujících pastorek a hlavní hřídel je dosaženo hladšího a tiššího otáčení. Také přidáním ložisek pro podporu v bodě 3 a 4 je zachována větší rotační síla.
© www.nastrahy.cz
FUNKCE SYSTÉMU HNACÍHO PŘEVODU PŘÍVLAČOVÉHO NAVIJÁKU
Jakmile se kličkou otočí, síla z otáčení umožní pastorku a hnacímu ozubenému kolu, aby se začaly otáčet. Současně se bude točit oscilační ozubené kolo, které umožňuje pohyb hlavní hřídele nahoru a dolů.
AIRDRIVE DESIGN
Co přináší AIRDRIVE DESIGN 22EXIST.
1) Zlepšení vyvážení navijáku
O 16 % lehčí přední část ve srovnání s 18 EXIST (naviják ve velikosti 2500 použitý pro srovnání). Snížení hmotnosti a zlepšení vyvážení navijáku umožňuje rybáři pohodlněji nahazovat.
2) Zlepšení rotace
Citlivost a odezva navijáku zaznamenala výrazné zlepšení během navíjení. Nízká setrvačnost umožňuje rybářům zažít rychlý start s nízkou setrvačností a volnou rotací. Nově navržený AIRDRIVE ROTOR je citlivější a umožňuje rybářům přesnější ovládání.
3) Méně problémů se šňůrou/vlascem
Spojením výhod AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL spolu s technologií TWISTBUSTER III je 22 EXIST nejsnáze ovladatelným navijákem vytvořeným společností DAIWA.
© www.nastrahy.cz
VYSPĚLÁ TECHNOLOGIE
Technologie, která získává důvěru rybářů.
Rotace navijáku začíná odolným TOUGH DIGIGEAR.
Pro podporu odolného hnacího ústrojí bylo vyvinuto MONOCOQUE BODY.
Pro ochranu vnitřku navijáku máme MAGSEALED.
Přítomnost technologií DAIWA přináší sílu a vášeň do každého otočení kličkou a znamená motivaci pro rybáře, aby mohli chytat s důvěrou a bez selhání.
MONOCOQUE BODY
Jednodílné utěsněné tělo.
Budoucnost technologie přívlačových navijáků DAIWA se skládá z lehkých, odolných a kompaktních designových konceptů, které vedly ke zrodu designu MONOCOQUE. Konstrukce těla MQ je jednodílné a lehké tělo vyrobené z pevného materiálu pro podporu vnitřního mechanismu.
Když se téma rozhovoru mezi rybáři zvrtne na "Co dělá perfektně vyrobený přívlačový naviják navijákem?" často mají sklon myslet si, že klíčem je bezchybné a silné hnací ústrojí.
Ve skutečnosti to ale není jediný klíčový faktor. Pokud ano, je to jen malá část toho, co rybáři popisují jako "dokonalý přívlačový naviják". Vnitřní části navijáku mohou být poškozeny nebo ovlivněny nárazem z vnějších zdrojů, ať už je náraz malý nebo velký. Tradiční konstrukce těla navijáku se skládá z hlavního těla a krytu těla připevněného pomocí 3-4 šroubů. Jak si dokážete představit, tento styl stavby těla je náchylnější k pohybu, který může poškodit "vnitřnosti". Bez ohledu na to, zda je vnitřní poškození významné nebo ne, jakmile je poškozena jakákoli část v cívce, ovlivní to rotaci. Jakékoli poškození samotného těla navijáku může vést k pronikání vody, která může způsobit značné škody v těle.
Nicméně nejnovější technologie DAIWA MONOCOQUE BODY je vyrobena pomocí integrovaného lisovacího systému, který vytváří tuhé tělo z jednoho kusu. Odstraněním tradičních šroubů používaných k připevnění krytu těla, se maximalizuje vnitřní prostor v krytu hnacího ozubeného kola. MQ BODY používá k přišroubování k tělu desku o velkém průměru pro utěsnění vnitřních částí. Dodatečný prostor vytvořený v MONOCOQUE BODY umožňuje DAIWA vložit hnací ozubené kolo s větším průměrem do navijáku o menší velikosti. Tento systém okamžitě vytvoří odolnější naviják jak uvnitř, tak vně.
22 EXIST má hořčíkové MQ BODY (tělo), aby i nadále poskytovalo lehké tělo jako 18 EXIST. Zavedením MQ BODY umožňuje DAIWA vložit hnací ozubené kolo s větším průměrem pro zvětšení výkonu a točivého momentu, které předchozí generace přívlačových navijáků nemohly poskytnout.
MQ BODY
Tělo MQ je vyrobeno tak, že se kryt našroubuje přímo na tělo. I při velké síle nebo nárazu bude méně pravděpodobné, že utrpí poškození nebo deformaci. S novým konstrukčním designem vytváří větší prostor v samotném těle navijáku, aby bylo možné nainstalovat širší průměr a odolnější hnací ústrojí.
PŘEDCHOZÍ KONSTRUKCE
Navijáky DAIWA tradičně používají 3-4 šrouby k připevnění krytu těla k hlavnímu tělu. Při použití velké síly může dojít k poškození šroubů těla. To může způsobit poškození vnitřního mechanismu. Díky umístění otvorů pro šrouby se zmenšuje vnitřní prostor tělesa a tím se zmenšuje využitelný prostor pro instalaci převodového mechanismu.
© www.nastrahy.cz
TOUGH DIGIGEAR
Kované a opracované hnací kolo.
Hladká oscilace s nespoutanou silou. Odolný s vysokou životností, to je TOUGH DIGIGEAR.
Hnací ústrojí v každém navijáku je vyrobeno ze 3 klíčových prvků, které nesmí chybět. (Kreativita designu, technologie zpracování a materiál prémiové kvality). 22 EXIST se skládá ze všech těchto 3 klíčových prvků.
K vytvoření dokonalého povrchu na každém zubu hnacího kola se používá nejnovější technologie digitální analýzy a strojního řezání. Díky použití nejnovějšího prémiového materiálu Duralumin zajišťuje přesné provedení neuvěřitelně hladkou kvalitu otáčení.
Aplikací speciální úpravy na povrch hnacího ozubeného kola se zvýšila spolehlivost a cit pro rybáře. V některých modelech DAIWA použila odolný materiál na pastorek, který upřednostňuje pevnost před vším ostatním. Tento materiál je podobný tomu, který se používá v navijáku Saltiga. Modely LT4000-XH a LT5000-CXH mají tuto další výhodu.
© www.nastrahy.cz
MAGSEALED
Trvanlivost a voděodolnost.
Technologie MAGSEALED, vyvinutá společností DAIWA, zabraňuje vnikání vody, prachu a písku pomocí magnetické tekutiny k vytvoření těsnění mezi komponenty. DAIWA dokonale utěsnila 22 EXIST tím, že vybavila MAGSEALED a MQ BODY k ochraně proti drsným účinkům okolí.
Originální inovativní technologie MAGSEALED společnosti DAIWA je navržena tak, aby zabránila pronikání vody do navijáku aplikací magnetické bariéry proti tekutinám na části často vystavené vodě.
Dokud nebyl MAGSEALED uveden na trh, byly navijáky obvykle utěsněny pryžovým těsněním a kroužky. Technický tým DAIWA zjistil, že každý materiál dlouhodobým používáním a třením může dovolit vodě pomalu pronikat do navijáku. Technologie MAGSEALED založená na kapalině nezpůsobuje žádné tření a umožňuje navijákům hladký chod. Kapalina tvoří neproniknutelné těsnění, které zabraňuje pronikání vody ke klíčovým komponentám.
22 EXIST vybavil technologií MAGSEALED následující sekce:
1: Kde se střetává hlavní hřídel a ozubené kolo pastorku.
2: Každá strana hnacího ozubeného kola s MAGSEALED KULIČKOVÝM LOŽISEM
3: Rolnička
DAIWA aplikovala ošetření MAGSEALED na každou část navijáku často vystavenou vodě.
Během procesu návrhu 22 EXIST byly analyzovány klíčové oblasti vnikání vody. Zavedení MQ BODY se zabraňuje pronikání vody do těla, zatímco oblasti rotace nebo oblasti často vystavené vodě byly vybaveny technologií MAGSEALED/MAGSEALED BALL BEARING. Sekce navijáku, které nejsou klíčovými rotačními oblastmi, jsou vybaveny silným pryžovým těsněním.
Každý 22 EXIST je testován tlakem, aby bylo zajištěno dokonalé utěsnění a maximální životnost.
MAGSEALED LINE ROLLER
Jednou z nejtěžších pracovních oblastí navijáku je ochrana rolničky před přírodními živly. Kombinace CRBB s MAGSEALED dosahuje optimální ochranu, výkon a dlouhou životnost.
MAGSEALED
Ochrana je dodávána do "strojovny" navijáku pomocí magnetizovaného olejového těsnění umístěného na hlavní hřídeli rotoru navijáku. Ochrana před vnikáním vody a nečistot.
MAGSEALED BALL BEARING
KULIČKOVÁ LOŽISKA MAGSELED byla navržena tak, aby vydržela déle než kdy jindy. Kuličky jsou zapouzdřeny ve zcela vodotěsném ložisku. Vnitřní a vnější kroužky jsou zmagnetizovány a spojeny voděodolným a stabilním olejem MAGSEALED. Chod je hladší a naviják je chráněn před nečistotami.
ATD TYPE-L
Nová generace brzdového systému.
Vylepšením systému brzdění ATD navijáky DAIWA zvládají i ty nejjemnější šnůry a vlasce. Hladší brzdný odpor pro ochranu před prudkými výpady silných predátorů.
Nová technologie brzdění ATD TYPE-L zlepšuje počáteční odezvu brzdového systému. Snížením počátečního odporu při záseku. Lov s lehkým náčiním vyžaduje zejména citlivé nastavení brzdy. ATD TYPE-L umožňuje rybářům mít během boje větší kontrolu nad odporem brzdy. Díky nepřetěžování vlasce/šňůry lze i bojovné ryby dobře zdolat.
Vlastnosti samotného ATD TYPE-L jsou velmi podobné původnímu systému ATD Drag. Původní ATD zaznamenalo určitý skok v síle odporu při počátečním nastavení brzdy a postupem času se výkon postupně snižuje.
S novým ATD TYPE-L se snížil počáteční odpor a podařilo se stabilizovat sílu odporu během boje s rybou. Stabilizací síly odporu při používání se snížilo trhání vlasce a také vytvořil systém brzdění, aby vyhovoval nejnovějším rybolovným technikám a náčiní na trhu.
© www.nastrahy.cz
Typ cívky | Model kompaktního těla | Převodový poměr |
D - hluboká cívka bez označení - klasická cívka S - mělká cívka | bez označení - klasické tělo C - kompaktní tělo (malé lehčí tělo, velká cívka) | P - převodový poměr 4,9:1 bez označení - standardní převodový poměr 5,1:1 H - rychlý převodový poměr 5,5:1 XH - super rychlý převodový poměr 6,0:1 a více |
Model | Počet ložisek | Převodový poměr | Návin | Kapacita | Hmotnost |
LT 2000D-P | 12/1 | 4,9 :1 | 61 cm | 150 m / 0,14 mm | 155 g |
LT 2500D | 12/1 | 5,2 :1 | 72 cm | 150 m / 0,20 mm | 175 g |
LT 2500 | 12/1 | 5,1 : 1 | 73 cm | 150 m / 0,20 mm | 165 g |
LT 3000D | 12/1 | 5,2 : 1 | 78 cm | 150 m / 0,23 mm | 180 g |
LT 4000D | 12/1 | 5,2 : 1 | 83 cm | 150 m / 0,28 mm | 205 g |
LT 4000-XH | 12/1 | 6,2 : 1 | 94 cm | 150 m / 0,28 mm | 205 g |
LT 5000D-C | 12/1 | 5,2 : 1 | 88 cm | 150 m / 0,35 mm | 210 g |
Video
Fotogalerie produktu
Videa a články o přívlači
VIDEO: Spinning Show - encyklopedie návodů, rad a tipů
Zde naleznete nespočet návodů, rad a tipů. Obvyklá délka návodu je do 90 vteřin.
Technologie DAIWA - smekací navijáky
V tomto článku naleznete vysvětlivky k některým technologiím, které jsou použity u smekacích navijáků DAIWA.
Technologie DAIWA - pruty
V tomto článku naleznete vysvětlivky k některým technologiím, které jsou použity u prutů DAIWA.